9 Mart 2014 Pazar

TOP 5

Merhabalar! Evet yeni konumuz Top 5. Her kategoriden en sevdiğim 5 tanesini yazacağım. Beğenilirse tekrarlamayı düşünüyorum. Her neyse en iyisi başlayayım, keyifli okumalar *-*

KİTAPLAR

1) En başa en sevdiğim seri olan Cehennem Makineleri'ni yazacağım. Sırasıyla Mekanik Melek, Mekanik Prens ve Mekanik Prenses adlarıyla üç kitabı bulunmakta ve bu seriye bayılıyoruuuum o_o

2) Tanrıça Serisi. P.C. Cast'in 7 kitaptan oluşan serisi ve hala devam etmekte. Ah, seçmesi o kadar zor ki bir sürü güzel kitap var T_T

3) Aynı Yıldızın Altında. Okuduğum en güzel kitaplardan olduğu su götürmez bir gerçek.

4) Aniden Shakespeare. Zevk alarak okuduğum kitaplardan. O kadar ki sürekli tekrar tekrar okuyorum *-*

5) Ve sonuncusuuu... Fidye. Julie Garwood'un kitabı. Aslında seri ama ben en çok bu kitabına aşığım. Hatta kelimenin tam anlamıyla bu hatuna yani Julie'ye aşığım u_u

FİLMLER

1) Harry Potter Serisi. Başa gelmezse kendimi affetmezdim.

2) Yüzüklerin Efendisi. AH BU SERİNİN BAĞIMLISIYIM!

3) Açlık Oyunları + Ateşi Yakalamak. Aslında bu ikisini seri olarak yazdım fakat isim farkı olduğundan belirteyim dedim.

4) Ölümcül Oyuncaklar. Yazmazsam olmazdı *-*

5) Percy Jackson. Mitoloji bağmlısı biri olarak yazmak farz  u_u

DİZİLER

1) Vikings. BA-YI-LI-YO-RUM *-*

2) The Vampire Diaries. Her ne kadar yeni sezonda saçmalamış olsalar da bunca sene sevmeme karşılık olarak yazmamazlık olmazdı.

3) Teen Wolf. Mükemmel olduğunu söylememe gerek yok bence u_u

4) 2 Broke Girls. Bence başarılı bir komedi dizisi.

5) Arrow.


NOT: Öncelikle belirmeliyim ki sıralama benim için pek önemli değil çünkü beşinciye yazdığımı da en az birinci kadar seviyorum ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder