Merhabalar! Evet yeni konumuz Top 5. Her kategoriden en sevdiğim 5 tanesini yazacağım. Beğenilirse tekrarlamayı düşünüyorum. Her neyse en iyisi başlayayım, keyifli okumalar *-*
KİTAPLAR
1) En başa en sevdiğim seri olan Cehennem Makineleri'ni yazacağım. Sırasıyla Mekanik Melek, Mekanik Prens ve Mekanik Prenses adlarıyla üç kitabı bulunmakta ve bu seriye bayılıyoruuuum o_o
2) Tanrıça Serisi. P.C. Cast'in 7 kitaptan oluşan serisi ve hala devam etmekte. Ah, seçmesi o kadar zor ki bir sürü güzel kitap var T_T
3) Aynı Yıldızın Altında. Okuduğum en güzel kitaplardan olduğu su götürmez bir gerçek.
4) Aniden Shakespeare. Zevk alarak okuduğum kitaplardan. O kadar ki sürekli tekrar tekrar okuyorum *-*
5) Ve sonuncusuuu... Fidye. Julie Garwood'un kitabı. Aslında seri ama ben en çok bu kitabına aşığım. Hatta kelimenin tam anlamıyla bu hatuna yani Julie'ye aşığım u_u
FİLMLER
1) Harry Potter Serisi. Başa gelmezse kendimi affetmezdim.
2) Yüzüklerin Efendisi. AH BU SERİNİN BAĞIMLISIYIM!
3) Açlık Oyunları + Ateşi Yakalamak. Aslında bu ikisini seri olarak yazdım fakat isim farkı olduğundan belirteyim dedim.
4) Ölümcül Oyuncaklar. Yazmazsam olmazdı *-*
5) Percy Jackson. Mitoloji bağmlısı biri olarak yazmak farz u_u
DİZİLER
1) Vikings. BA-YI-LI-YO-RUM *-*
2) The Vampire Diaries. Her ne kadar yeni sezonda saçmalamış olsalar da bunca sene sevmeme karşılık olarak yazmamazlık olmazdı.
3) Teen Wolf. Mükemmel olduğunu söylememe gerek yok bence u_u
4) 2 Broke Girls. Bence başarılı bir komedi dizisi.
5) Arrow.
NOT: Öncelikle belirmeliyim ki sıralama benim için pek önemli değil çünkü beşinciye yazdığımı da en az birinci kadar seviyorum ^-^
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder