2 Ağustos 2015 Pazar

ANT MAN Film Yorumu


Hepinize iyi akşamlaar! Uzun zaman sonra bir film yorumuyla tekrar geldim. Bu arada bu fotoğraf bildiğim kadarıyla hayran yapımı ama hoşuma gittiğinden bunu koydum.
Büyüüüük bir Marvel hayranıyım aslında DC de severim, her neyse. Marvel ve DC film ve dizileriyle ilgili bir yazı hazırlıyorum ayrıca.

Marvel filmlerini açıkçası çok başarılı buluyorum ve bu filme de tek kelimeyle bayıldım. Ant Man herkesin hayran olduğu bir kahraman değildir çünkü muhteşem bir kalkanı, en üst düzey teknolojilerle yapılmış bir zırhı, güçlü yeşil bir deve dönüşebilen bir adam ve sihirli bir çekici olan diğer kahramanlara nazaran karınca adam çok dikkat çekici gelmiyor insanlara. Fakat benim çook sevdiğim kahramanlar arasında kendisi. Hele bu filmi izledikten sonra aksini düşünen herkesin fikrini değiştireceğine eminim. Bu arada söylemek istediğim sevilmediği değil, diğerlerinin arasında kaynayıp gittiği.


Dr. Hank Pym; altatomik partiiküller üzerinden ilginç bir formül geliştirir. Fakat Pym'ın geliştiğirdiği ve insanlığın geleceğini tayin edeceğine inandığı bu formül daha önceki testlerin hiçbirinde başarılı olmamıştır. Ayrıca henüz başarılı olabilmiş bir insanlı deneyden de söz edebilmek mümkün değildir. Pym, cisimlerin boyutlarını değiştirebilen bu formülün denemelerini yapmaya başlar ancak işler pek de umduğu gibi gitmez.  Uygulama sırasında yaşadığı bir kaza sonucu, yeni bir yetenek kazanır. Artık çevresindeki bütün böceklerle iletişim kurabilmekte hatta onları kontrol edebilmektedir.

Konusu böyle. Hank Pym'in Avengers filmlerinde olmasını hayal eden biri olarak sonunda bir filmde olmasına çok sevindim. Beğeneceğinize eminim, mutlaka izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder