2 Ağustos 2015 Pazar

Doctor Who: 11 Doktor 11 Öykü

Doktorla zaman yolculuğuna çıkmak ister misiniz? Hem de bu sefer 11 doktorla birlikte! 11 doktoru 11 öyküyü 11 macerayı 11 harika yazar tarafından okuyoruz.

Bir Whovian olarak bu kitaba bayıldım! Normalde böyle fan olaylarına karışmam ama söz konusu Doktor Who olunca işler değişir.
Kitabı nasıl yorumlasam bilmiyorum. Yazarlar harika bir iş çıkarmış. Klasik seriyi izleyen biri olarak da özellikle ilk Doktor'u tam hayalimdeki gibi yansıtmışlar. Klasik seriyi izleyenler bilir, ilk Doktor biraz acımasız biriydi.
Kitabı okumak diziyi izlemekle eşdeğerdi. Tek kelimeyle müthişti. Bitmesin diye okuyabildiğim kadar yavaş okudum. Öykülerinin konusundan bahsetmiyorum çünkü bilmeden okumanız daha iyi ve heyecanlı olur. Çünkü konusunu anlatmam demek öyküyü bitirmekle aynı. Uzatmadan keyifli okumalar diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder