6 Haziran 2013 Perşembe

ALINTILAR :)

* Kadın karar verene, erkek anlayana dek ömür bitiyor.
    -Murat Menteş

* Bana öyle geliyor ki sen de beni seviyorsun, ya da bana öyle geliyor.
   -Franz Kafka

*Bana aşkını bulaştır ve beni zehrinle doldur.
 -William Herondale




*Adrian: "Elbisenin içinde çok çekici göründüğün için bir öpücüğü hak ettin."
Rose: "Ödül ha?Meredith'in sevgilisi ona elmas küpe almış."
Adrian: "Elmas mı istiyorsun?Sana elmas veririm.Hatta yağdırırım. Tanrım,sana elmaslardan bir elbise yaptırırım.Ama bu bile cimrilik olur."
  -Ruh Bağı/ Richelle Mead


*"Gitmeden önce düşün; çünkü döndüğünde bulduğunla, giderken bıraktığın asla aynı olmayacak."
  -J.R.R Tolkien


*"Ruhunu görebildiğimde, gözlerini de çizebileceğim."
  -Modigliani filminden


*Bazen görmek inanmaktır.
Bazen de dünyanın en anlamlı gerçekleri göremediklerimizdir.
  -Kutup Ekspresi/The Polar Express


*"Çoğu insan tek bir tane gerçek aşka sahip oldukları için şanslıdırlar, sen ise iki tane buldun."
  -Cehennem Makineleri Serisi

 
 
NOT: Bu sıralar sayfayı biraz boşladığım için birazcık da olsa telafi etmek için alıntılar paylaştım size :) Kitap yorumlarının yerini tutmaz ama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder