13 Haziran 2013 Perşembe

Merhaba! :)

Selaaaaam! Arkadaşlar birkaç gündür yoktum aranızda, azıcık dinleneyim dedim ^.^ Tabi bu sırada da boş durmadım. Düşündüm, bu bloğu nasıl canlandırsam? Aklımda birkaç fikir var en kısa zamanda uygulamaya koymak niyetindeyim :) Bunun haricinde yorumlamadığım ve yorumlamayı unuttuğum kitapları da düşündüm. Örneğin benim çok severek, bayılarak okuduğum Tanrıça Serisi'ni yorumlamamışım! Son kitabı Truva Tanrıçası'nı da yeni aldım ve elimdeki kitap biter bitmez okumayı düşünüyorum. İlk 5 kitabı da pazartesi gününden başlayarak yorumlamayı düşünüyorum. Bu seri biter bitmez Melez Sözleşmeleri Serisi'nden Tanrı ve Apollyon'u yorumlayacağım. Şimdilik planlarım böyle, bir aksilik çıkmazsa uygulayacağım :)  Hepinize bol kitaplı günleeer ! :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder