20 Şubat 2014 Perşembe

Apollyon'un Son Macerası: AVCI- Jennifer L. Armentrout


Selamlaar! 
Avcı bitti. Hala inanamıyorum. Melez Sözleşmeleri Serisi gerçekten bitti. Kendimi üç çocukla ortada kalmış gibi hissediyorum. Jennifer biraz acısaydı bizlere olmaz mıydı? Yakınmalarımı bitirerek hemen uyarımı yapıyorum. Aşağılarda baya büyük spoilerlar vereceğim. Tabi spoiler yeri gelince ek bir uyarıyla haberdar ederim ama yine de söyleyeyim. Son olarak ayrıca kitap yorumunu bitirdiğimde aşağıda bommmmba gibi bir haberim de olacakç Altını çizerek söylüyorum baya güzel ve neşelendirici bir habeer.

Evet başlamadan önce son olarak büyük bir Seth fanı olduğumu da söylemeden geçemeyeceğim. Evet, tüm yaptıklarına rağmen bayılıyorum ona *-* 

Kitap Alex'in Ares'le olan kavgasından sonra uyanmasıyla başlıyor. Uyandığında şok geçiriyor çünkü gözleri altın rengi olmuş fakat kendisii Seth'in etkisi altında değil. Bir takım olaylardan sonra iblislerle küçük çaplı bir kavga oluyor ve o sırada Artemis çıkageliyor. Ve Alex'e onun içinde bir şey olduğunu hissettiğini söylüyor. Aiden ve Alex bunun bir bebek olabileceğini düşünüyor fakat üzülerek belirtiyorum ki değil.

UYARI: DÜŞÜK-ORTA DERECELİ SPOILER
Gelelim benim en sevdiğim kısıma. Yani Seth'in döndüğü kısım. Evvet, Seth geri dönüyor ve artık pek de zararlı deği. Ayrıca hala Alex'e aşık. Onu ne kadar özlediğimi söylemeden edemeyeceğim. O ukalalık, laf sokmalar, kibirliliği, zekası her şeyini özlemişim.
Ares'i yenmek için Apollyon'dan daha güçlü bir şeye ihtiyaç duyuyorlar ve Tanrıça Athena sayesinde bunun bir çözümü bulunuyor. Çözüm dediğime bakmayın aslında tehlikeli hemde baya tehlikeli bir çözüm. Fakat başla bir çareleri de yok. Daha sonra Ares ile savaşmaya giderlerken bir kaybımız oluyor ve üzülerek kim olduğunu söylemiyorum.

UYARI: ÇOK BÜYÜK BİR SPOILER



Burayı okumadan önce bir kez daha düşünün çünkü kitabın sonlarında olan bir şey. Sonra demedi demeyin.


Alex, maalesef kitabımızın baş karakteri ölüyor. Evet, ölüyor. Ölürken de yanında Seth var. Ve bu kısımları o kadar duygusaldı ki ağladığımı itiraf etmeliyim. Seth'in ona umutsuzca aşık olduğunu bir kez daha görüyoruz. 

Yani kitap burada bitmiyor ama devamı da bana göre yetersizdi. Sen gel bu kadar seveni olan bir seriyi böyle bir sonla bitir. Oldu mu şimdi? Diğer karakterler nerede? Yazık değil mi bize? Bir insan böyle merakta bırakılmaz ki ama canım. Bu kısmı okumayanlar pek anlamamışlardır ama anlayacaksınız :(

Neyse, gelelim şu çok sevindirecek habere.
SETH'E AİT EK BİR SERİ ÇIKACAK! 
Fakat şubat 2015 yılında yayımlanacak. Ve kitap Seth ve bayan bir karakter tarafından anlatılacak. Kadın tanıdık biri değil. Kitapta Deacon, Apollo ve Luke görünecek ama diğer karakterler olmayacak ve kadın karakterlerin şu tanrı olaylarından kısaca tanrılardan haberi yok.

SEVGİLERLE ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder