3 Eylül 2016 Cumartesi

Ağustos Favorileri

Merhabalar! Yine bir günde 2. yazıyla karşınızdayım :D
Ağustos ayı benim için sonlara doğru yorucu bir aydı, umarım sizin için çok güzel geçmiştir.
Fazla kitap, film, dizi fırsatım olmadığı ama olanları hemen anlatmaya geçiyorum.

KİTAP

1- Baş Belası Yan Komşum- R.L. Mathewson: Tatlı bir aşk hikayesiydi. Gerçekten bayıldım! Çabuk bitti fakat diyaloglar, espriler çok zekice ve komikti, keyifli bir kitaptı tavsiye ederim.

2- Onurlu Bir Aşk- Mary Jo Putney: Bir tarihi aşk kitabı, fakat karakterler -özellikle kadın karakter- sıradışı gerçekten. Bu kitapta zekice kurgulanmış, içinde hem aşk, hem macera olan bir kitaptı. Diyaloglar yine çok zekice ve keyifliydi.

3-Unutulmaz Gece-Teresa Mederios: Ya hep aynı şeyi söylüyor gibi oldum fakat bu kitapta çok zekice kurgulanmış, zekice, keyifli, komik konuşmalar, aile, duygusallık içeren bir kitaptı. Bu kitap aşık olunasıydı, acayip sevdim! Kurgusu, anlatımı müthişti. Son kısımlar özellikle favorim oldu. Bu arada bu da tarihi aşk kitabı. Aslında bundan önce olan bir kitap daha vardı, bilmiyordum internette yazara bakarken gördüm, onu da alacağım. Son olarak yazarın okuduğum 3. kitabı, başarılı bir yazar, her kitabını sevdim.

Kitaplar bu kadardı, fark ettiyseniz daha hafif kitaplar okumuşum bu ay, aklım çok doluydu zaten, biraz uzaklaşmak için okudum bu kitapları, hepsi ayrı güzeldi.

DİZİ

1-True Detective: Favorilere ekledim fakat yeni başladım, 1. sezondayım daha. Fakat konusu falan çok ilgimi çekti hoşuma gitti, sevdim.

2-Vikings: Bu diziyi zaten daha önce de izliyordum fakat Lagherta'nın gitmesiyle sinirim bozulunca bırakmıştım, aldatanlara karşı hoşgörüm yok ne izleyebiliyorum ne okuyabiliyorum :D Böyle televizyona çıktığında ara sıra yeni sezonlardan izliyordum sadece denk gelirsem. Tekrar bir bakayım dedim, ne kadar Ragnar o olaydan sonra gözümden düşse de dizi baya güzel.

Dizilerde bu kadar, aslında The Blacklist hala izliyorum fakat önceki yazımda bahsettiğimden yazmadım.

ŞARKI

1-The Maine- Am I Pretty? : Anlamı ve içerdiği mesaj çok güzel olan şarkı.

2-Odessa- I Will Be There

3-The Civil Wars- Dance Me to the End of Love

4- Ed Sheeran- I See Fire

5-Teoman- Unutamadım

Gördüğünüz gibi şarkılar diğerlerinden fazla bu sefer. Sürekli dershane-ev arasında gidip geldiğimden sürekli müzik dinledim. Bu ay tatilden döndükten sonra yapabildiğim en büyük lüks şey müzik dinlemek oldu anca :D Aslında çok daha fazlası var, fakat ağırlıklı bunları dinlemişim.

KARAKTERLER

1- Jason Bradford- Baş Belası Yan Komşum: Bu aralar açık ara en sevdiğim karakter Jason oldu! Ya o kadar sevdim ki anlatamam arkadaşlar!

2- Donald Ressler- The Blacklist: Bu dizideki görünüş olarak en beğendiğim erkek. Bayılıyorum, acayip karizmatik!

3- Kiri Lawford- Onurlu Bir Aşk: Kitabın erkek karakterini de çok sevdim fakat Kiri başkaydı. Gördüğüm - en azından tarihi aşk kitaplarında- en farklı kadındı, çok sevdim, kendisine bayıldım!

Ağustos ayının favorileri birkaç gün gecikmeli olarak bu kadardı, hepiniz kendinize iyi bakın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder