4 Temmuz 2013 Perşembe

After Earth/ Dünya: Yeni Bir Başlangıç :)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiwtENBvxnQ8J-qLong14WqTbpT8ow2MtwBqD43dgd4uSw5uuGp8f7Iu3KCoLtMCzZt9WciwmAsvztABdD-_6UB-vIDTnM9zfR8vhV_yctgGLm_Mz56t02hCbta0MbKRHdCmLoPnzyqKjc/s1600/after-earth-ugly-poster.jpg

Merhaba arkadaşlar :) Bugün arkadaşımla sinemaya gidelim dedik ve inanın filmi seçmekte inanılmaz zorlandık. Brad Pitt'in World War Z'si mi dersiniz, Henry Cavill'in Men of Steel'i mi dersiniz, Hızlı ve Öfkeli mi dersiniz, bütün güzel filmler vizyonda. Ama biz bu filmi seçtik ve iyi ki bunu seçmişiz. Harika ötesiydi. Tek kelimeyle  Ba-yıl-dım! Zaten Will Smith hastasıyımdır, oğlunu da görünce arkadaşımın elinden tuttuğum gibi bu filme bilet aldım :D

Konusu şöyle:
Dünyada yaşam bitmiş. Oksijen yok, insanları yiyen varlıklar var, hayvanlar zararlı. İnsanlarda diğer gezegenlere kaçmışlar. Onları kurtaran kişiyse Jack. (Kusura bakmayın soyadını hatırlayamadım) Nam-ı değer Will Smith. Jack, bir asker, kurallı ve otoriter bir adam. Anlayacağınız çok zevkli bir baba değil. Oğlu Kitai (Jaden Smith yani) babasının izinden gitmek istiyor. Fakat seçilemiyor. Babası ona iyilik (!)olsun diye onu bir -ve sonuncu- görevinde yanına alıyor. Fakat işler yolunda gitmiyor, uzay gemileri arızalanıyor ve Dünya'ya zorunlu iniş yapıyorlar fakat Dünya tehlikeli bir yer. Bir kere oksijen yok zaten. Çok kötü ve şiddetli bir iniş yapıyorlar ve gemide Jack ve Kitai hariç herkes ölüyor. Fakat Jack bacağından yaralı ve yardım için sinyal cihazını (adını unuttum ^.^) alacak durumda değil. Bu yüzden oğlu Kitai'yi bu göreve gönderiyor fakat bu Kitai için çok zor. Ayrıca  Jack için.

Devamını anlatmıyorum zaten biraz fazla anlattım ama sizi temin ederim gidilmesi gereken bir film. Uzun zamandır izlediğim en iyi filmlerden kendisi. Film bittiğinde Will ve Jaden'ın ismini sayıklıyordum o derece iyi :D Gerçekten tekrar söylüyorum GİTMELİSİNİZ!

Eve gittiğimde anneme filmi anlattım, Jack'in çok sert ve otoriter bir baba olduğunu söylediğimde bana "Tam da sana gereken, hayallerimdeki baba." dedi :D 

Son olarak eklemek istediğim bir şey daha var. Will Smith'in bütün filmlerini izlemiş biri olarak söylüyorum ki bu filmde çok çok farklı bir karaktere bürünmüş. Başka filminde göremezsiniz onu böyle. O kadar karizmatik ki. Ona şu "asker duruşu ve tavrı" o kadar yakışmış ki anlatamam. Diğer filmlerinde hep böyle muzip, esprili bir karakter ama onu hiç böyle karizmatik görmediğinize eminim.

Öve öve bitiremedim farkındayım ama çok hoşuma gitti film :)



Baba oğul kalbimizi fethettiler!

Bir de filmdeki şu sözleri çok sevdim onları da yazayım:

Danger is real, fear is a choice.
Teklike gerçektir, korku bir seçimdir.

Korku aslında yoktur, korku bizim hayal gücümüzdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder