8 Temmuz 2013 Pazartesi

Kitap Listesi

Merhaba arkadaşlar! Şu an canım çok sıkılıyor, Sakarya'ya annemlerin zoruyla kaplıcalara geldim genç nüfus seyrek denecek kadar az :D Kitap yorumu yapamayacağım fakat alınacak kitap listemi yazabilirim. Belki sizin listenize de bir faydam dokunur :)


-Katran Karası
-Aynı Yıldızın Altında
-Opal
-Hiç Olmamış Gibi Yapalım
-Yatağımdaki Yabancı
-Günaha Davet
-Sana Bağlandım
-Tutkuların Pençesinde (Adına bakmayın fantastik kitaptır)
-Soğuk Kahve
-Kağıt Kız
-Dünya: Yeni Bir Başlangıç & İlk Saldırı (Bunlar ayrı kitaplardır fakat aynı yazarın)
-Bizim Kafenin Kızları
-Elit (Evet hala alamadım)
-Ölüm Şarkısı
-Zehir Ustası ve Devam kitapları
-Başlayanlar
-Bazı Kızlar Isırır
-Bekle Beni
-Yakut Kırmızı & Safir Mavi & Zümrüt Yeşil (Sonuncu kitap daha çıkmadı ama ben diğerlerini okuyana kadar çıkar)
-Çıplak Ölüm
-Benim İçin Öl ve diğer kitapları (Serinin adını unuttum kusura bakmayın ^.^)
-Yüreğini Aç
-Yanlış Yatak

Arkadaşlar aklıma bu kadarı geldi listem şimdi yanımda değil evde bıraktım maalesef :( Zaten bilgisayarda benim değil normalde listem bilgisayarda da kayıtlıydı ama şans işte :( Bir de İngilizce kitapların listesi var ama hem koymaya gerek görmüyorum hem de çok uğraşacağım hatırlamak için :D Umarım yardımcı olabilmişimdir, bu kitapların hepsinin konularına baktım, araştırdım da öyle listeme koydum yani hepsi güzel. Belki bazıları olmayabilir ama geneli öyle. Eğer sizin de bana önerebileceğiniz kitaplar varsa seve seve tavsiyelerinizi dikkate alırım. Sevgilerle ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder