19 Temmuz 2013 Cuma

ÖlmedenÖnceYapılacaklar #Part1

Selam selam selam! Nasılsınız sevgili kitap kurtlarım ^.^ Çok sevgi doluyum bugün belli değil mi ^.^
Canım sıkıldı, gece gece yapacak fazla bir şey de yok zaten ben de dedim bir blog yazısı yazayım. Aklıma yorumlayacak kitap gelmedi, açıkçası yorumlayasım da yoktu üşendim biraz hihi ^.^ Bende ilginç bir şey yapayım dedim aklıma Ölmeden Önce Yapılacaklar geldi, ben bu etkinliği hep sevmişimdir hatta arkadaşımla hazırladığımız, içinde gerçekten çok ilginç maddeler olan bir listem var belki birkaç gün sonra yayınlarım onu da :) Eveet başlayayım şimdi.


Vuhuu içinde Dean ve Sam varsa neden olmasın ;)


Normalde yaptığımız bir şey değil o yüzden güzel olabilir, tabi içinde bomba olduğu sanılmazsa :D


Ahh, ahh en büyük hayallerimden...


Tavsiye ederim bizde var, arkadaşlarla çok zevkli oluyor :)


Çok zevkli olur çok ^.^


Kendi kendinize dövme yaptırmak başka, "onunla birlikte" yaptırmak bambaşka olur :)


İşte en büyük hayallerimden biri daha! Çok severim dans etmeyi, tavsiye ederim ayrıca, çok özgürleştirici bir şeydir ^.^



Belki sapık diyeceksiniz ama suyun altında öpüşme fikri cidden romantik değil mi?


Tıpkı İskoç kitaplarındaki gibi <3


Bende yükseklik korkusu vardır ama çılgınlık olsun diye yaparım yani, hele arkadaşlarımla...


En büyük hayal olabilecek bir şey bence :)


Tıpkı kitaplardaki gibi... Çok romantik :)


Alışveriş etmeyi bırak mağazayı bile satın alırım, hatta soyarım o derece :D


Zaten yapmak zorunda olduğumuz bir şey ama fikri bile çok hoş :')

İşte bu bebeğim :D


Sonrada hayatının aşkıyla karşılaşmalısın :P


Ve annem beni öldürür...


Ahh, nerdee...


İstiyoruuuuuuuum !



Vaay, güzel fikir değil mi?


Eveeet, kim istemez ki?


Biraz cesaret ister ama, ÖlmedenÖnceYapılacaklar listesine girmesinin sebebi de bu zaten :D


Böcekler olmazsa neden olmasın :D


Cesaret ister :D

Hayallerimden biri daha... (Keşke trenle Hogwarts'a da gidebilsek değil mi?)



Babamın onu öldürme olasılığını saymazsak güzel fikir ^.^


Evet, evet, sevdim bunu!


Tam da ihtiyacım olan şey!


Kesinlikle, içinde su olan her şeyi severim!

Arkadaşlar bugünlük bu kadar. Biraz uzattım ama çok sevdim bu etkinliği, ben de çok eğlendim, bırakamadım, bırakmak istemedim bir türlü :D Neyse size iyi geceler :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder