14 Temmuz 2013 Pazar

RIP Cory Monteith :(

Arkadaşlar bugün Cory Monteith otel odasında ölü bulundu biliyorsunuzdur. İnternete yeni girebildim o yüzden yeni yazıyorum. Tüm Gleek'lere Cory'i sevenlere, Cory'nin ailesine ve sevgilisi Lea Michele'e baş sağlığı diliyorum. Gerçekten çok üzüldüm çünkü bende Glee dizisini ve Cory'i çok severdim, sabah bu haberi aldığımda çok üzüldüm, moralim bozuldu. Bir sorunu da yoktu en azından bizim bildiğimiz bir sorunu yoktu, çok ani oldu. Lea Michele'e de gerçekten çok üzüldüm çünkü düşünsenize iki hafta sonra evleneceğiniz adam ölüyor, dizi başladığında onun için çok zor olacak, Cory ile orda tanışmıştı, orda aşık olmuştu bu ölüm onun için çok zor olmalı :(

Açıkçası ben bu resmi gördüğümde inanılmaz üzüldüm hatta biraz ağlamış bile olabilirim :( Sanırım #PrayForLea ve #RIPCoryMonteith diye taglar başlatılmış, twitter kullanmıyorum ama destek olursanız sevinirim.

Resim bu bu arada.


Tekrar tüm Gleek'lere baş sağlığı diliyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder