14 Temmuz 2013 Pazar

Kitaplardan Filmlere #Part1

Her ne kadar Cory'nin ölümüne üzgün olsam da sanırım bloğu bir süredir boşladım. Zaten bugün üzgün olduğum için havuza gitmedim, otelde kaldım yapacak pek bir şey de yok. Hem belki üzüntümü biraz dindiririm diye bu etkinliği yapayım dedim :)

Bugün filmleri daha çıkmayan kitapları yazacağım. Bir sonraki yazım da filmleri çıkmış olan kitaplar olur sanırım.

KEMİKLER ŞEHRİ/ Ölümcül Oyuncaklar Serisi

Öncelikle çok güzel olan bir gençlik/fantastik serisi var. Yani Ölümcül Oyuncaklar. Ben kitaplarını çok sevdim, filminden çok umutlu değildim ama fragmanları izleyince güzel olacağına karar verdim. Bu arada aynı yazarın Cehennem Makineleri Serisi'nin de film olacağı konuşulmakta, haberiniz olsun. Ki ben bu seriye de bayılırım.

UYUMSUZ/DIVERGENT

Bu seri de çok güzeldir, anlatımıyla konusuyla oldukça ilginç ve ilgi çekici tavsiye ederim yani. Bu senenin en çok beklenen filmlerinden olacak, orası kesin.

KAYIP KIZ

Ben bu kitabı okumadım ama çok tavsiye ediliyor. Çok heyecanlı bir polisiyeymiş sanırım. 2014 yılında film olacakmış. En kısa zamanda okumayı düşünüyorum :)

AYNI YILDIZIN ALTINDA
Harika bir kitap olduğuna temin edebilirim. Okunması gereken bir kitap fakat biraz burukluk bırakıyor size bitirince. Filmi de en az kitabı kadar güzel olur bence. Bu arada Uyumsuz'da oynayacak başrol kızımız bu filmde de başrol oynayacak.

KİTAP HIRSIZI

Başlayıp da bıraktığım bir kitap. Fakat nedeni güzel olmaması değil, aralara başka kitapların girmesi. Obsidiyen desem siz de bana hak verirsiniz bence. Zaten sonraları da arada kaynayıp gitti ama en kısa zamanda okuyacağım.

SERENA

Bu kitaptan haberim yoktu. Gerçekten. Konusunu da bilmiyorum. Ama Jennifer Lawrence oynayacakmış, sırf bu nedenle okunabilir bence.

GRİNİN ELLİ TONU

Eveet, en beklenen filmlerden biri olacağına adım gibi eminim. Kitapları harikaydı, bakalım filmi nasıl olacak? Açıkçası Alex Pettyfer oynayabilir diyorlar ama eğer o oynarsa bence güzel olmaz. Sevmediğimden değil, çok severim hatta ama o seri için en uygun kişi kesinlikle Matt Bomer. Zaten adamın sıkı bir hayranıyım, oynamazsa hayallerim yıkılır.

HORNS

Çok duyulan bir kitap değil sanırım. Ama baş rolde kim var sizce? Evet, Daniel Radcliffe ! Sırf Dan için izlenir ki, ben hem Daniel hem de Harry hayranıyımdır. Ekim 2013'te çıkacak sanırım. Sevgilisine tecavüz edilip öldürülen bir adamın intikam peşinde koşmasını  ve bu adamın kafasından aniden boynuzlar olmasını anlatıyormuş.

EĞER YAŞARSAM

Kitabı daha okuma fırsatı bulamadım ama okuyan arkadaşlarım çok beğenmiş. Bence konusu çok güzel, filmi de güzel olur.

NOT: Hobbit: Smaug'un Viranesi de var fakat onu yazmadım, tek bir kitap olduğu için. Ama güzel olacağından eminim çünkü ilki muhteşemdi ve burada Legolas geliyor! Yani Orlando Bloom. Kesin izlenir.

Bu arada resim koyamadığım için çok üzgünüm, internet çok yavaş resimler yüklenemedi bir türlü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder