5 Mayıs 2013 Pazar

ALINTILAR -PART 1-

Arkadaşlar sizin için dershanede ders dinlemedim bunları ayarladım  değerimi bilin :P

Magic In The Pages Of The Book World 


Sizlere kitaplardan alıntılar paylaşacağım :)

"Ölmeden önce seni bir kez daha öpmek istiyorum."
-Cassandra Clare, Clockwork Princess


"Her kalbin bir ezgisi vardır." dedi. "Sen benimkini biliyorsun..."
-James Carstairs, Clockwork Princess


"Biz dostuz... Dost, henüz saldırmamış düşman demektir. Duydun mu beni?"
-Murat Menteş


"Ruhun benimkine şarkı söylüyor. Ruhum senin ve hangi dünyada olursa olsun kalbim hep seni sevecek."
-Duman ve Kemiğin Kızı


"Günler geçmek bilmiyordu, işte ilk kez o zaman anladım ki saat, zamanın ölçüsü değildir."
-Kimya Hatun, Senide Kuds


"Ne yani partiye kot giyemez miyim? Elbise giymem şart mı?"
-Oniks, Katy


"Onu sevmem gerekirdi. Onu çok sevmem gerekirdi ki onun canını yakma düşüncesi bana acı çektirsin..."
-Goddes of the Underworld


"Kıskanma tek minik tavşanım sensin."
-Melez Sözleşmeleri, Seth


"Senin için daima hazırım, minik tavşanım."
-Melez sözleşmeleri, Seth

Ayrıca size özel en güzel alıntım :D

"Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatuluk agh burzum-ishi krimpatul."
- Yüzüklerin efendisi, Yüzük Kardeşliği :D

Alıntıyı merak edenler varsa Yüzük Kardeşliği'nin 309. sayfasına bakarlarsa görürler :D Anlamı da bir arka sayfasında yazıyor.

Arkadaşlar aklıma gelen kitaplar ve alıntıları şimdilik bu kadar. Devamı için Part 2'yi bekleyin :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder