4 Mayıs 2013 Cumartesi

Ten Tiny Breaths




“Just breathe. Ten tiny breaths … Seize them. Feel them. Love them.” 
"Sadece nefes al. On küçük nefes... Onları benimse. Onları hisset. Onları sev."

Bu kitabı bir blogda gördüm ve aldım. Çok tanınan bir kitap değil ama çok sevdi ben uzun zamandır güzel bir kitap arıyordum ve buldum. New Adult kitapları zaten severim bu nedenle daha da ir hoşuma gitti açıkçası. Biraz kitaptan bahsedeyim.

Kacey baş karakterimiz. Anne babasını, en yakın arkadaşını ve erkek arkadaşını aynı araba kazasında kaybediyor. Kendisi de içinde. O kazadan sonra Kacey, değişiyor ve sadece 15 yaşındaki kız kardeşi Livie için yaşamaya başlıyor. İki kardeş teyze/halalarının yanında kalmaya başlıyorlar. Bir gün bu kadının kocası Livie'yi taciz ediyor ve Kacey kız kardeşini de alıp Miami'ye kaçıyor.İkisi orada yeni bir hayat kuruyorlar, eski bir daireye taşınıyorlar. Ancak taşındıkları yerde Kacey'in ismedeği bir şey onları bekliyor. Komşuları geceleri striptizcilik gündüzleri annelik yapan Storm ile başlayan bu değişim, diğer komşuları yakışıklı mı yakışıklı, aynı zamanda tatlı Trent'in Kacey'nin hormonlarını altüst etmesiyle sürat kazanıyor.
Yazar konuyu çok güzel işlemiş, duyguları da öyle. Dili de çok güzeldi. Sıkıcı değildi. Aksine akıcıydı. Ve gerçekten okurken çok  hoşlandığım bir kitaptı. Açıkçası karakterlerde çok hoşum gitti. Cidden hepsi çok güzeldi. Okurken çok keyif aldım. Eğer İngilizce kitap okuyabilirseniz tavsiye ederim. Kitap beni duygudan duyguya soktu diyebilirim. Aynı anda birkaç duyguyu birden yaşadığım bile oldu. Sevinç, üzüntü,heyecan , şaşkınlık... Hepsi var bu kitapta.

"Senden nefret etmiyorum. Senden asla nefret edemem. Bana kalbini ver, Kacey. Geri kalan her şeyi ben hallederim."


"Umut. Umut, bu trajik hikâyeden gelebilecek olan en güzel şeydi. Korku. Korku değildi. Bağışlamak... bağışlamak."

Ayrıca kitabı almamı sağlayan blogda erkek karakter için temsili bir resim vardı ve bence çok uygun. Benim de Trent'im Dean Geyer artık.




Daha önce kitaplara puan vermemiştim ama bu kitaba vermek istiyorum. 5/5

NOT: Arkadaşlar biri bana nasıl İngilizce kitap okuyabileceğini sordu. Başta ben de okuyamıyordum fakat beklediğim kitaplar çıkmayınca yada geç çıkınca hırs yaptım ve üç ayda da bitirsem bir İngilizce kitabı okumaya çalıştım. Becerdim de. Ama baştan söyleyeyim İngilizce hakkında bir ön bilginz, temeliniz olursa ve kursa gidiyorsanız işiniz çok kolaylaşır. Ve bilmediğiniz kelimeleri Türkçe karşılıklarıyla not edin ki bir daha karşınıza çıkarsa neyin ne olduğunu bilin :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder