6 Mayıs 2013 Pazartesi

Duymadık Kalmasın !



Arkadaşlar bu yukarıda gördüğünüz kitaplar TATLI BELA'nın yazarından. Yakında Yabancı Yayınları çıkaracakmış haberiniz olsun isterim. Ayrıca bilmiyorsanız söyleyeyim, Walking Disaster  Tatlı Bela'nın devam kitabıdır.

NOT: Arkadaşlar çok şikayetçi biri gibi görünmek istemiyorum ama yorum yapmamanız beni çok üzüyor. Hatalarımı bilmeliyim ki yorumlarım daha güzel olsun :) Cidden çok üzgünüm böyle söylediğim için çünkü şikayet edenleri bende hiç sevmem. Eğer bir isteğiniz ve ya yorumunuz varsa ve söylemekten çekiniyorsanız bana facebook hesabımdan da ulaşabilirsiniz. Ayrıca fırsat bulunca girip size birkaç kitap ismi yazıp yorumlanmasını en çok istediğiniz iki kitabı yorumlayacağım ama şu hiç yorum yapılmama meselesi beni korkutuyor. Cevap gelmez diye :D

Bu da benim Facebook hesabım isteyen ekleyip mesaj gönderebilir. Bir isteği veya ricası varsa :)
https://www.facebook.com/ayca.karabacakk?ref=tn_tnmn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder