5 Mayıs 2013 Pazar

Oniks !



Sıcağı sıcağına Oniks ile döndüm ! Şimdi direk yoruma giriyorum haberiniz olsun. Spoiler vermemeye özellikle dikkat ediyorum hiç hoş değil hemen söyleyesim geliyor ama dayanacağım artık :(

Deamon ve Katy arasında bağ var obsidiyeni okuyanlar bilir.Bunun sayesinde Katy Deamon'u hissedebiliyor. Deamon çooook daha nazik, anlayışlı ve centilmen. Şaşırıp kalırsınız yani.
Katy ise bunun aralarındaki bağ yüzünden olduğunu düşünüyor. Sonra okula yeni bir çocuk geliyor. Yakışıklı bir sörfçü. Adı Blake. Deamon'a göreyse Blake haricinde her şey. Bu çocuk çok hoş falan ama Deamon ondan hoşlanmıyor. Sadece Katy için değil tabii, bir şeyler seziyor çocuktan. Acaba Deamon haklı mı? Katy bağ sayesinde birtakım güçler kazanıyor. Uzaylı güçleri. Ve bunları yönetemiyor. İstemsizce oluyor yani. Deamon ise Blake ortaya çıkınca daha da bir romantik oluyor. Sürekli hediyeler alıyor Katy'ye. Ama olaylar her zaman bu kadar güzel geçmiyor tabii. SD bir şeylerden şüpheleniyor ve bu Katy'yi tehlikeye sokuyor. Acaba SD Katy'yi öğrenecek mi? diye bir korkuyla okuyorsunuz kitabı.

Ben elimden bırakamadım ve bir günde bitirdim. Aç kaldım, tuvalete gitmedim, uyumadım okudum :D Şaka bir yana harika ötesiydi kitap. Yazarın dili her zamanki gibi çok güzel ve akıcı. Hiç sıkılmadım çok zevk aldım. Deamon Blake'in ismini her yanlış söylediğinde güldüm. Özellikle Flake dediğinde. Deamon'a bir kez daha bayılacaksınız. Kısacası Ruh Öküzümüz geri döndü :)

NOT:  Bugün değil ama bir süre sonra Opal'in de yorumunu yapmayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder