9 Mayıs 2013 Perşembe

Peri Masalı- 21. Yüzyılda Bir Prens'in Hikayesi !




Merhabalar! Kitabı dün bitirdim hazır fırsat varken yorumlayayım dedim :)

 Bella bir gece arkadaşıyla birlikte bir partiye katılıyor ve sakarlığı tutarak ortalığı birbirine katıyor. Neyse ki etrafta kimse yok. Ya da o öyle sanıyor. Bir anda ortaya çıkan yakışıklı bir adam onu kurtarıyor bu durumdan. Fakat Bella ertesi sabah telefonunu onda unuttuğunu hatırlıyor. Bu vesileyle adamla görüşmeye başlıyorlar. Adam ondaan Prens Richard olduğunu saklıyor  fakat gazeteler sayesinde öğreniyor Bella. Sonra olaylar ardı ardına sıralanıyor.

Açıkçası güzel bir kitaptı. İki günde bitirdim. Vaktim olsaydı bir günde bitirirdim. Benim sevmediğim iki şey var. Birincisi; sevgiliyken ettikleri ilk kavgalarında Richard kıza aptal dedi, ahmak dedi, aşağıladı fakat Bella onu bir iki özür, pişmanlık mesajlarıyla affetti. Açıkçası biraz trip atabilirdi :D İkincisiyse şu: Yazar bazı yerlerde olayları uzatmış, fazla detaylı anlatmış. Bunların dışında kitap güzeldi ve sıkmadı. 21. yüzyılda bir prensin hikayesini okumak ayrı bir zevkti ve kraliçenin sorun çıkarmamasına sevindim. Ben ukala, kızı soylu olmadığı için dışlayacak birini bekliyordum. Kısacası kitap çok güzeldi, tavsiye ederim.

NOT: Kırık Kalpler Durağı'nı (sanırım adı buydu :D) okuyorum, bitmek üzere yakında onun yorumunu yapacağım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder