30 Nisan 2013 Salı

Sivri Dişliler ! Ve Karşınızda Vampirler!

 
 


Tekrardan merhabalar! Arkadaşlar, bugün sizlere vampirlerden bahsetmek istiyorum. Bu zamanlarda vampir kitapları yazma konusunda biraz cıvıtmış olsalar da hepimizin vazgeçilmezidir vampirler. Neredeyse hepinizin sevdiği vampir bir kahraman vardır. Biliyorsunuz ki vampirlerin özelliği yazan kişiye göre değişir ama vampirlerin kralı tabi ki Kont Dracula'dır. Bütün vampirler ondan türemişlerdir ve eğer vampirleri seviyorsanız Dracula da kesinlikle okunmalıdır.

Öncelikle Alacakaranlık Serisini çoğunuz okumuşsunuzdur. Belki de vampirleri sizlere bu seri sevdirmiştir. Bende Alacakaranlık'ı ilk çıktığı zaman okumuş ve sevmiştim ama ne bileyim, benim serim değildi sanki. Hala da öyle hissederim. Edward'a bayılmıyorum açıkçası, seride Emmett ve Jacob'u severim ben.

Diğer vampir serisi olarak Anita Blake'den bahsetmeliyim sanırım. Hatta o ilk olmalıydı aslında. Anita da cidden çok güzel bir seridir. Ayrıca yazarın hayal gücü de çok ilginçtir :D Bu serideki her erkeği ayrı severim :D

Diğer seri olarak Kedicik Sersi var. (Jeaniene Frost) Bayılıyorum bu seriye. Her bir kitabını okudum ve nasıl bittiğini bile anlamadım hiçbirinin. Bütün erkek karakterleri harikadır. Ama sadece erkekler değil, Kedicik de çok esaslı kadındır.

Güneyli Vampir Serisi... Sookie'yle bu seriyle tanıştım ve bu seride çok güzeldi. Tavsiye ederim yani. Ayrıca sert bir karakterdir Sookie. Tabi dizisini pek sevemedim ama kitabı güzel gerçekten.

Sırada Gece Evi serisi var. Bu kitapta güzeldi ama sonlara doğru ilgim azaldı. Nedeni kitapların kötü olması değil kesinlikle, yazarları çok güzel yazıyor kitapları, ama olaylar karıştı, her erkek Zoey'in peşinde falan baydı biraz ama yinede güzel seridir. Hele ilk kitapları okuduğunuzda çok farklı bir dünyaya giriyorsunuz ve sizi sürüklüyor resmen.


Aklıma gelen seriler/kitaplar bunlar ve sanırım en etkilendiğim ve sevdiklerimde. Lonca Avcısı serisini bu listeye eklemedim çünkü daha çok melekleri konu alıyor. Ayrıca Vampir Günlüklerini de eklemedim çünkü ne kadar sevdiğimi biliyorsunuzdur, onun için ayrı bir yazı bile yazdım.

Açıkçası vampirleri çok severim, onlarla ilgili birçok kitap okudum. Şimdi pek okumasam da sevdiğim serilere devam ediyorum. Okumamamın nedeni de yeni vampir kitapları yazanların kitaplarını bir türlü sevemedim gitti :(


Eğer vampirlerle ilgili kitaplar okumamışsanız yada yukarıdaki serilerden birini, hemen başlamalısınız çünkü cidden güzel kitaplar.

NOT: Aslında en sevdiğim vampir erkekleri de yazacaktım ama belki onlara ayrı bir yazı yazarım diye düşünüyorum. Bir dahaki yazacağım tür Melekler olacak sanırım :)

Hepinize bol ısırıklı günler :P
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder