16 Nisan 2013 Salı

Aniden Shakespeare :)

Bilgisayarımda sorun olduğu için resim koyamıyorum kusura bakmayın en kısa zamanda tekrar düzenleyip koyabilirim :) Hayatımda okuduğum en güzel kitaplar var, evet ama bu en en en en iyisi. Bakın iyilerinden birisi demiyorum. En iyisi. Neden bilmiyorum ama bayıldıııım. Muhteşem bir kitap. Kitabı bitirdiğimde ağladım ama bu çok garip bir ağlamaydı. Mutsuz sondan değildi. Tam tersi de değil. Garipti yani :D Şimdi Rosa sevgilisinden yeni ayrılan ve aşk acısı çeken bir kadındır. Bir gün bir medyumla karşılaşır ve o da onu geçmişinde olduğu kişinin bedenine geri göndereceğini söyler. Rosa'nın geri dönmesi için tek bir şart vardır: Gerçek aşkın ne olduğunu bulmak. Rosa transa girer ve hoooop! Kendini William Shakespeare'in vücudunda, daha da kötüsü bir düellonun ortasında buluverir. William da öyle çirkin bir adam da değil. Yakışıkla, her kadının istediği bir tiptir. İşte bundan sonrası spoiler olacağı için yazmıyorum, okuyun görün ama kesinlikle muhteşem bir kitap. Bayılacağınızdan eminim. Hem komik, hem duygusal, tek kelimeyle mükemmel! NOT: Herkese tavsiye ederim :) NOT2: Alıntı paylaşırdım ama kitap maalesef bende değil ve hatırladığım diyologları da tam hatırlamıyorum. Bir dahaki yazımda görüşmek üzereeee :) DİPNOT: William Shakespeare'i zaten severdim ama bu kitapta hastası oldum o derece :D Bu sefer kesin gidiyorum iyi geceler. Yarın erken kalkmam gerek bu yüzden sanırım yazı paylaşamayacağım hem en sevdiğim kuzenimin doğum günü, okuluna gidip sürpriz yapacağız hemde dershane hocam annemi çağırdı yeterli çalışmıyormuşum :( Ve matematik sınavım vaaar :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder