14 Nisan 2013 Pazar

Tatlı Belaa!



Nasıl anlatacağımı bilmiyorum çünkü gerçekten çok güzel bir kitaptııııı :)
Öncelikle söylemeden geçemeyeğim Travis Maddox muhteşem bir erkek O.o

Aslında kitap 2011 yılında Beautiful Disaster adıyla çıkmıştı ve bizde daha şimdi yayınlanıyor :(

Kitabın Tanıtımı:

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor.

İyi kız ve kötü çocuk… Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?

Tatlı Bela sadece bir “bestseller” değil, uluslararası bir fenomen. Yayımlandığı günden beri tüm dünyada büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak

Şimdi geleyim kendi yorumuma:

Travis ve Abby "arkadaşlar". Peh peh peh. Nasıl arkadaşlıksa artık aynı yatakta yatmalar mı desem, barlarda baştan çıkarıcı şekilde dans edip Abby'nin boynunun öpülmesi mi desem, kıskançlıklar mı desem yani desem de desem. Neyse, Travis dövüşerek para kazanan biri. Abby ise geçmişlerden ünlü bir pokerci. Sürekli tartışıyorlar ama hep barışmanın bir yolunu byuluyorlar. Anlayacağınız baya arızalı bir çiftler. Ve bence çok uyumlular. (Tabi Travis benimle tanışsaydı Abby falan umurunda olmazdı da aralarını bozmak istemedim -.-) Kitabı elinizden bırakamayacağınızdan adı gibi eminim. Olaylar olaylar yani.İkinci kitabı da var bu serinin. Walking Disaster. Travis'in gözünden anlatılmış. Sen git boy boy Maddox kardeş varken Travis'in gözünden yaz, hiç oldu mu ama Jamie Ablacım?

Şimdi sizlere kitaptan birkaç alıntı sunmak istiyoruuum :)

Masanın etrafında dolaşıp America'nın kulağına eğildi.
Shepley kuzenine bir tane kızarmış patates attı."Dudaklarını hatunumun kulağından çek Trav!"

Beni omzunun üstüne atıp arkamızdaki kalabalıkta kendine yol açarak ilerledi."Yol açın millet! Bu zavallı kadının korkunç bir biçimde sakatlanmış, aşırı büyük beynine yer açın! O kahrolası bir dahi!"
Sınıf arkadaşlarımın merakla gülümseyen yüzlerine bakıp kıkırdadım.

"Ne var Güvercin?"
İçimi çektim."Bu var,"dedim, başımı göğsüne yasladım ve kollarımı açıp ona mümkün olduğu kadar sıkı sarıldım.

Travis sabah güneşinin altınd sadece boxer'ıyla çıplak ayak durmuş, üşüdüğü için kollarnı kavusturmuştu. Gururlu bir baba gibi Toto'nun (P.S. Toto Abby'nin Trav'ın ona hediye ettiği köpek)
küçük bir çimen parçasını koklamasını izledi.
"Daha önce hiç köpeğim olmamışt,"dedim. "Bu iş enteresan olacak."
America arabayı birinci vitese almadan önce Travis'e baktı.Başıyla onu işaret edip,"Şuna bak," dedi, "Travis Maddox: Bay Annecik."

Not: Obsidyen'i ve Deamon'u sevdiyseniz Travis'i ve Tatlı Bela'yı da seversiniz. Ve açıkçası ben sanki Travis'i daha çok sevdim. Adamın dövmesi var zaten :D Benim zaafım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder