19 Nisan 2013 Cuma

ÖLÜMCÜL OYUNCAKLAR



Merhaba! Sonunda gelebildim :) Gördüğünüz gibi resim koyma sorunumda ortadan kalktı! :)
Bugün en sevdiğim 2. seriyi yani Ölümcül Oyuncakları tanıtacağım. (Birincisi Cehennem Makineleriydi hatırlarsanız)

On beş  yaşındaki Clary Fray, Pandemonium Kulüp'te bir cinayere tanıklık ediyor ve cinayeti yalnızca kendisi görebiliyor! Bir zaman sonra Gölge avcısı olduğunu fark ediyor.  Gölge avcıları insanlara zarar veren iblisleri öldürüyorlar. Yarı melekler, özel silahları ve Clary'nin tanımıyla garip dövmeleri var.  Konu genel olarak bununla ilgili. Tabi ki içinde bolca aşk ve macera var. Açıkçası ben ilk kitabı pek sevmemiştim (kötü demiyorum o da çok güzeldi) ama diğer kitapları muhteşem.
Herkese tavsiye ederim. Hem Ağustosta filmi de çıkacak bence izleyin. Başta karakterleri canlandıracak karakterlerden hoşlanmasam da şimdi çoooook seviyorum :)

NOT (ÖNEMLİ!) Kitabı yeni okuyacaklar bence aşağıdaki oyuncuların resimlerine bakmasınlar birincisi tadı kaçıyor ikincisi hayallerinizi kısıtlamayın bırakın karakterler hayalinizdeki gibi kalsın içinizde  :)











The Mortal Instruments Movie at Toronto Interational Film Festival, Jamie Campbell Bower, Lily Collins, Kevin Zegers, Jemima West, Robbie Sheehan

Yukarıdaki oyuncular sırasıyla Simon'u, Jace'i , Clary'i , Alec'i ve Isabelle'yi canlandıracaklar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder