20 Nisan 2013 Cumartesi

UYUMSUZ/ DIVERGEND

   


Uyumsuz benim sevdiğim kitaplardan birdir. Okuyalı bayaaa oldu :) Fakat Tris'i bazı zamanlar hiç sevmedim ve ilk kitabın sonu çok yetersizdi bence. Ve üzücü. Ama güzel bir kitaptı ve ben olsam hiç düşünmez Cesurluk'u seçerdim bence çoook güzel :)


Beatrice Priorın Chicagosunda toplum, her biri belli bir erdemi yaşatmaya adanmış beş topluluğa bölünmüş durumda. Dürüstlük, Fedakarlık, Cesurluk, Dostluk ve Bilgelik. 

Her yıl, belli bir günde bütün on altı yaşındakiler, hayatlarının geri kalanında birlikte yaşayacakları grubu seçmek zorunda. 

Beatrice, hem ailesiyle kalmak, hem de kendi benliğini bulmak istiyor ama ikisini birden seçemez. 

Bu nedenle kendisi dahil, herkesi şaşırtan bir seçim yapıyor.

Genç yazar Veronica Roth heyecanlı seçimler, kalp kıran ihanetler, kan donduran sonuçlar ve beklenmedik aşklarla dolu karanlık bir geleceği anlatan gerilim serisinin ilk kitabıyla edebiyat sahnesine çıkıyor!

Yorumum şu: Size tolulukları anlatmayacağım çünkü Tris yeterince anlatıyor. Öncelikle Dört'ü  çoooook sevdim cidden. Ayrıca neden bilmiyorum ama Eric'e de bir sempati duydum açıkçası. Tek kusuru bütün yüzünde hızmalar olması. Birde kötü olması. (kitapta öyle demiyo tabi :D) Birde Tris çok gıcık bir tip. Herzaman değil ama... öyel işte :D Birde ortam çok kötü. Yani arkdaş diyebileceği kimse yok, herkes birbirinin açığını kolluyor. Ama çok değişik bir konusu var. Karakterlerin adını daha iyi hatırlasam daha iyi yorumlardım ama aklımda sadece bunlar kaldı :D Okumanızı tavsiye ederim :)

NOT: Uyumsuz'un (Divergent) filmi de çekiliyor ve Dört'ü canlandıracak olan oyuncu çok yakışıklı ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder