9 Nisan 2013 Salı

Sana Soyundum



Aslında daha önce yorumlamalıydım ama kısmet bugüneymiş.
Şimdi bir çoğunuz konusunu biliyordur. Bu arada eklemeden yapamayacağım, Grinin Elli Tonu ile karşılaştırıyorsanız ve bu yüzden almak istemiyorsanız, gerçekten karşılaştırmamalısınız.

Kitabı bir günde bitirdim, gerçekten çok güzeldi. Tamam, bende grinin elli tonuyla karşılaştırdım ama benzerlikler çok az. Erkek karakterler çok zengin, şoförleri var, geçmişleri kötü falan ama aklıma gelen tüm benzerlikler bunlar açıkçası. Bir kere baş kadın karakter olan Eva sarışın, zengin ve geçmişinde kötü şeylere maruz kalmış, dövüş dersi ( Krav Maga) alan bir kadın. Yani Ana'yla hiç bir benzerliği yok. Ayrıca daha otoriter diyebilirim. Baş erkek karakter Gideon da siyah saçlı mavi gözlü, sevgilileriyle efendi-köle ilişkisi olmayan, zengin biri. Bunlar Cross Holding'de garip bir şekilde karşılaşıyorlar. Gideon seksiliğiyle herkesi kendine çeken biri. Seksapeli çok yüksek. Aşırı yüksek hatta. Ertesi gün Eva Cross Holding'de bir reklam ajansında çalışmaya başlıyor. Ve resmen tanışmaları sanırım böyle başlıyordu.  Her neyse, bunların çok çalkantılı bir ilişkileri var ve açıkçası bazen ben bunaldım. Ayrıca küs kalamıyorlar. Bense böyle ayrılıktan sonra mutlu sonu seven tiplerdenim. Biraz bunda sorun yaşadım ama kitap çok güzeldi gerçekten.

Not: Eva'nın en yakın arkadaşı Cary'nin hem erkek hem kadınlardan hoşlanması pek hoşuma gitmedi açıkçası. Hele kitabın sonundaki o sahne -.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder