14 Nisan 2013 Pazar

Dizileer :)

Merhabalaaaaar :)
Şimdi, ben dizi izlemeyi (yabancı) çoook severiim. Bir sürü bir sürü ve biiiir sürü dizi izledim şimdiye kadar ve izliyoruuum :) En sevdiklerimi sıralamak istiyorum size :)

Öncelikle ben bir TVD yani The Vampire Diaries hayranıyımdır hem de en esaslısından :D
O yüzden ilk önce hangisini tanıtacağımı anlamışsınızdır :D

THE VAMPIRE DIARIES

Üç gencin (daha doğrusu iki genç görünen ve bir gencin :D) aşk ve macera hikayesini konu alıyor. Cidden çok zevklidir ve Damon'a kesinlikle ölüp biteceksiniz :D Ama Stefan'ı da küçümsemeyelim :)
Detaya girmek istemiyorum çünkü birçok kişi izliyordur zaten.

SUPERNATURAL

İki kardeş (Dean ve Sam Winchester) doğaüstü şeyleri (şeyleri diyorum çünk çok çeşitli yaratıklar falan var :D) avlaması üzerine kurulmuş bir dizi ve kesinlikle Dean ve Sam için bile izlemeye değer ama dizi de süperdir :)

GAME OF THRONES

Çok farklı bir tarzı ve mitolojisi var açıkçası özetleyemem bile :) Ama izlemenizi kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle tarihi ve fantastik şeyleri seviyorsanız. (Ve entrikaa)

DOCTOR WHO (galp ben :D)

Ahhhhh şu  Matt Smith'in İngiliz aksanı yok mu beni öldürüyoooor ! Kendisi de tabi ki :D Dizi harikaa 1. sezonundan tut 7. sezonuna kadar harika :D (8'i saymıyorum) Kelimelerle anlatamam o kadar seviyorum.

SHERLOCK (BBC)

Sherlock Holmes'u zaten seven biri olarak bu diziye hastayım. Hele Benedict ile Martin'e (Ahh)
İngiltere ve İngiliz aksanı deyip susuyorum :D Ayrıca mini dizi olması dizinin tek dezavantajı onun haricinde bana göre Sherlock'u anlatan en iyi dizi. (Ayrıca film olmadığı halde filmlerden de iyi bence.) Tabi Robert Downey Jr.'a haksızlık yapmak istemem, onun kalbimde ayrı bir yeri var :D

HIMYM

Çoooook eğlendiğim ve sevdiğim bir dizidir kendisi. Ben dizilerde komediyi çok sevmediğim halde tutkunuyum. Herkese de tavsiye ederim. (Ahh, Neil Patrick Harris gay olmayaydı eyiydi ama olsun ben onu yine de seviyorum.)

ARROW (ahh okçular ahhh ayrı bir zaafım var onlaraaa)

Okçum, okçum,okçum (ve kasları :D) diyoruum noktayı koyuyorum. Harikkaa bir dizii şidddeeetttle tavsiye ederim. Ama o kız kardeş yok mu o kızkardeş, insanı kanser eder yemin ediyoruum :D

NEW GIRL

Komedi dizileri sevmediğim halde cidden severek ve eğlenerek izliyorum bu diziyi. Çok eğlenceli, ilk sezonunu bir oturuşta bitirmiştim.

SPARTACUS

İzlenmesi gereken bir dizi. Bir daha gelmez böyle bir dizi. Çok güzel. (Ama baştan söylüyorum çok cinsellik var ben de arada rahatsız oluyorum açıkçası) Ayrıca sırf yarı çıplak erkekler için bile izlenir :P

MERLIN

Çooook güzel. Ve yine İngilizler, yine İngiliz aksanı, yine İngiltere ve İngiliz efsaneleri ve ben :D
Cidden hem eğlenceli hem de ilginç bir dizi. Ama o final bütün merlin severleri yerle bir etti :( Ahh Arthur, ahh Merlin, ahh Yuvarlak Masa Şövalyeleri ahh :D

GLEE

İlk sezonunun bazı bölümlerini ve sahnelerini saçma bulsamda gayet güzel ve eğlenceli bir dizi. Özellikle müzik varsa herşeyi severim :D


NOT: Şimdilik aklıma gelenler bunlar aslında daha fazla var :D Bu arada bunlar bitmeyen, hala devam edenler. (Spartacus ve Merlin hariç başka biten yok sanırım.)
Ayrıca ben sapık değilim, onlar vücutlarını gösteriyorlar ve yakışıklılar  -.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder