23 Nisan 2013 Salı

Aşk Seni De Vurur- Koşun kızlar İskoç Alarmı !



Tek günde bitti, tek kelimeyle harikaydı! Ahh, müthişti, özlemişim Julie okumayı :)
Aslında D&R'a girdiğimde kitap listemde yoktu, tamamen aklımdan çıkmıştı, ama görür görmez kaptım raftan ve onun için Kristin Hannah'ın Evden Çok Uzakta kitabını bırakmak zorunda kaldım :(
Ama hiiç önemli değil, bu kitap için değdi açıkçası :)

Kitabın konusu şu: St.Biel Prensesi Gabrielle Kral John'un isteğiyle bir İskoç beyi olan Monroe'yle evlenmeye gidiyor. Fakat Bu Bey Monroe hem hiç İskoç gibi değil (iyi biri yani huysuz ve kavgacı değil :D) hem de yaşlı. Fakat evlenemiyorlar. (Nedenini söylemiyorum çünkü spoiler vermil olurum)
Ve yolu nasıl oluyorsa Colm McHugh'un klanına çıkıyor. (Burada kocccaman kalpler var) Colm yakışıklı ve güçlü bir bey. (Kardeşi de öyleeee) Ve bunların maceraları başlıyor :) Çok detaya giremiyorum çünkü spoiler işteee :(  Bu arada Gabrielle'in muhafızlarını da fazlasıylaaaaaaaa sevdiim :) Ayrıca tanıdık karakterlerin isimlerini okumak, görmek ve konuşmalarını okumak çok güzel bir duygu. Fidye 'deki, Sır'daki karakterler var kitapta. Ramsey ve Iain'in sadece isimleri geçiyor fakat Brodick (Brodick en sevdiğim Julie karakteridir tabi Alec'le eşitler ) Colm'un arkadaşı olarak diyalogları var :)

Allah'ııım çok şey mi istiyoruuum? Sadece bir İskoç. İskoç Beyi. (Ama ben önce İskoç bulayım da)
Nerede bana bir Brodick, Ramsey, Alec, Colm, Liam, Iain... (Uzar gider bu liste ben sizinle vedalaşayım)


Bir dahaki yazımda görüşmek üzereeeeeeeee :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder