29 Nisan 2013 Pazartesi

ÜZGÜNÜM :(

Merhaba arkadaşlar :) Öncelikle bloga çok sık giremediğim için özür dilerim. Şu sıralar yoğun bir dönemdeyim. Son senem, sınavlar başlıyor, ailem ders çalışmam için baskı yapıyor,dershanem var, günde 300 soru çözüyorum (veya çalışıyorum :D)  ve en yakın arkadaşım zor zamanlar geçiriyor ve şu sıralar onun moralini de düzeltmeye çalışıyorum. Yani pek bir meşgulüm. Ama merak etmeyin, sizleri de ihmal etmemeye çalışıyorum :)
Ara sıra internete girebiliyorum,genellikle hafta sonları. O sıralarda sizlere kitap yorumları yazmaya çalışacağım. Biraz sonra kursum var o nedenle biraz acele yazıyorum :)

Diğer bir sorunum ise şu: Yorumunu yapacağım kitabı seçemiyorum. Zamanım kısıtlı olduğu için bir kitap yorumu yapabiliyorum, bazen de iki. Ama hangi kitap diye düşünürken bütün zamanım geçiyor maalesef :(  Belki bana yardımcı olmak istersiniz? İstediğiniz kitapları yorum olarak yazabilirsiniz veya mesaj atın, bana gönderin bende o kitabın yorumunu yapayım :)

Okuduğunuz için teşekkürler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder