11 Nisan 2013 Perşembe

Film Zamanıı! August Rush :)



Bu yazımda size bir filmi tanıtmak istiyoruuum :)  Ben müzikle ilgili herşeyi severim. Bu filmi bana kuzenim önermişti. Başta izleyesim gelmemişti ama izleyince yanıldığımı anladım. İİzlediğim en güzel filmlerdendir kendisi. Şiddetle tavsiye ederim ^.^

Konusuna gelirsek:  August Rush, doğduğunda yetimhaneye bırakılır. Kimse ona inanmaz ama o herşeyde müziği duyduğunu söyler. Herşeyde. Basit bir sokaktan gelen seslerden bile müzik çıkarablir kendisi. Anlayacağınız bir müzik dahisi. Birgün yetimhaneden kaçar. Yolda gitar çalan biriyle tanışır, o da kaldığı yere götürür onu. Çocuklara sokakta enstrümanlarla şarkılar çaldıran bir adam vardır ve August'u benim deyişimle ele geçirir. Bir zaman sonra August o adamdan da kaçmak ister...
Bir de August'un anne ve babası var. Babası, bir grubun solisti ve gitaristidir. Annesi ise hatırladığım kadarıyla çellistti. (çello çalan kişi) Annesinin de babasının da bir çocukları olduğundan haberleri yok ve August doğadan ayrılmışlar.

Konu genel olarak böyle. Ama cidden harika ötesi bir film.

Dinleyin. Duyabiliyor musunuz müziği? Ben her yerde duyabiliyorum. Rüzgarda, havada, ışıkta. Müzik her tarafta. Tek yapmanız gereken dinlemek.. Müziği duymama engel olmaya çalışıyorlar ama yalnız olduğum anlarda müzik içimde yükselir. -August Rush.

Not: Ayrıca büyük bir aşkı da konu alan bir film. Ve August gitar çalmayı öğrenmeden kendi tarzıyla gitar çalabiliyor. O.o

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder