14 Nisan 2013 Pazar

Film Zamanı : AŞK, ŞİMDİ !

Aşk, Şimdi! : poster

İzlememin sebebi başta Jeremy Irvine olmasına rağmen hayatımda izlediğim en güzel filmler arasına girdi. Başta fragmanı izlemiş ve beğenmiştim. Sonra da filmi izlemeye karar verdim. İyi ki de vermişim. Film bittiğinde gözlerim kıpkırmızı olmasına rağmen (evet, itiraf ediyorum ağladım :D)
çok güzeldi.

Konusu kanser olan bir kızın tedaviyi bırakması ve kalan zamanını hazırladığı ölmeden önce yapılacaklar listesindeki şeyleri yapmaya karar vermesini konu alıyor. Başta seks vardı ama kızımız yapamadı, aşık olmak istiyordu çünkü. Ama kendisi de mümkün olacağına çok inanmıyor gibiydi, ne de olsa kanserliyim diye düşünüyordu sanırım. Biraz aksi biriydi, özellikle babasına karşı. Bence o adam hak etmiyordu ama kızın durumu da malum. Her neyse, Tessa'nın (kızın adı) hayatına Adam girdiğinden sonra düzene girdi. Ama bu kızın kanser olduğu gerçeğini değiştirmiyor ne yazık ki. Tessa bence en çok tanınmayı, aşık olmayı ve en yakın arkadaşının doğumunda yanında olup bebeği önce kendisinin tutmasını istiyordu. Tabi sonuncuyu pek gerçekleştirdiği söylenemez :(

NOT: Detaya girmek istemiyorum, yeterince girdim zaten :D Ama izlemenizi şiddetle tavsiye ederim.

NOT2: Film bir kitaptan uyarlanmış ve sanırım gerçek bir hikaye. Bana da öyle geliyor ve aklımda ailesi ya da sevgilisinin onun hayallerini gerçekleştirip ünlü olmasını sağlamak için hayatını film yapmak istiyor gibi bir düşünce de var açıkçası. (Cümlem harika :D)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder