9 Nisan 2013 Salı

Öhö... Öhöö...

Merhabaaa ! :) Ben şimdi bu yazıyı kendim hakkımda ve sizin istekleriniz hakkında bilgi vermek ve almak için yazıyorum.

Ben Ayça. İstanbul'da yaşıyorum. Kitap okumaya bayılıyorum ve kitap okumaya 2. sınıfta başladım. 8 yaşımda yani. O gün bu gündür elimden kitabım eksik olmaz. Her tür kitabı okumaya çalışırım çünkü hangi türü sevdiğimi bulmaya çalışırım hep. Tarihi, romans ve fantastik kitaplar özellikle favorimdir.
Bunların haricinde Kore dizi, film ve şarkılarına (kısaca Güney Kore'ye) bayılırım. Ayrıca İngiltere'yi de çok severim. Ah ah keşke ailem bıraksa da gitsem oralara... Ama beni "sen 60 yaşında da olsan göndermeyiz" diye tehdit ediyorlar -.-  Her neyse, bu ülkeleri severim sevmesine ama ülkem söz konusu olunca onları göz ardı edebilirim. Bunların haricinde gezmeyi, sinemaya gitmeyi, şarkı dinlemeyi ve kahve içmeyi çok severim. Ayrıca kişisel özelliklere girersek sarı saçlı, gözlerinin ne renk olduğuna karar verememiş (yeşilimsi mavi O.o ) çok uzun boylu olmayan biriyim ^.^ )

Ben kendimden bahsettim. Blog'umun fazla tanınmadığını biliyorum. Ama ben eğer isteyen varsa kitaplar haricinde şeylerden de bahsedebilirim blogda bu nedenle yazdım bu yazıyı. Yani ben filmleri, dizileri, şarkıları ve müzikleri, kitapları vs. seven biriyim ve isterseniz hepsinden bahsedebilirim. ^.^ Sizin tercihinizle :) Eğer başka şeyler isteyen varsa onlarda olur :)

Not: Ülkem=Türkiye ve tek sevdiğim ülke İngiltere ve Kore değil. Yani pek çok ülkeyi severim ama İngiltere sevgim kitaplardan kaynaklanıyor biraz :)

İyi günleeer :) (Aaa  annem arkamda terlikle bekliyor valla dershaneye geç kaldıım O.o   :D )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder